Då..

..var det måndag igen. Jag är inte så mycket för måndagar och inte söndagar heller för den delen! Tacka vet jag onsdagar då det är halvlek på veckan samt fredagar då man vet att det är helg (om man nu inte har helgjobb).

Idag har jag varit på en arbetsintervju och det gick bara bra.

Annars gör jag inte så mycket mer än att hänga i soffan och fundera på livets gång. Jag önskar att jag vore ekonomiskt oberoende så att jag kunde göra allting som jag går och drömmer om. Framförallt skulle jag förverkliga min dröm om att bo i Thai halva året...men det är bara att fortsätta drömma..


Ne om jag ska ge mig ut i köket och försöka mig på att tillaga en älggryta kanske?!


Förresten om det är någon rik karl (typ prinsen, Henke Larsson eller någon häftig skådis från Hollywood) som är sugen på att gifta sig så står jag mer än gärna till förfogan!!



"Rotborstemuschar"

/Äm




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0