Då var det dags.

Egentligen tänkte jag skriva ett argt inlägg mot halva mänskligheten igår (den manliga delen). Tur att jag inte gjorde det för då kanske jag hade skrivit något dumt. Har faktiskt deppat ihop lite av den här sjukan jag har fått dras med ett bra tag nu. Nu vill jag bli frisk och fräsch och pigg!

Idag är jag mycket gladare för imorrn är den stora dagen! MIN stora dag! Jag är ju lite som ett barn när det gäller min födelsedag. Jag vill helst att alla i hela världen ska gratta mig och krama mig. Nu när jag faktiskt fyller 25 kanske jag inte kan begära det av folk. 25 år borde innebära lite mognad.
Det har iaf bakats här ikväll och vad jag önskar att ni kunde komma och fika med mig! Tina kommer ju så det är jag glad för! :)

Glad blir jag när det ringer om dagarna från långt långt borta :)


Kram till er!
/Fofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0