Då var det halvlek..

..igen!


Dagen började med att väckarn ringde klockan 08.00 men mina ögon ville inte riktigt öppna sig då så jag ställde om väckarn en timme. Tvingade mig upp och ner till tvättstugan för att kasta in en tvätt i maskinen. Upp och fixa och dona med både det ena och det andra. Fick äntligen tummen ur arslet och ringde samtalet. Och till alla nyfikna så gick det samtalet till Fritidsresor. Förra veckan skickade jag in min CV och bara nån dag efter blev jag erbjuden att få vara med på en telefonintervju. Så imorse ringde jag och herregud! För det första så hatar jag att prata i telefon och för det andra så är jag världelös på att prata engelska i TELEFON! Tycker bara att man stakar sig fram. Hon tackade iaf för intervjun och berättade att dom skulle höra av sig om jag skulle få gå vidare till en andra inervju nere i Sthlm. Sagt och gjort, 10 minuter senare fick jag ett mail om att den 3 februari var jag välkommen ner till Sthlm..

..jag har 4 dagar på mig att svara om jag kommer eller inte. Och som det känns just nu så får det  nog vara. Hade det varit för 4 månader sedan så hade jag tackat ja. Men mycket har hänt och jag känner att jag måste finna mig själv innan jag beger mig ut på nya äventyr igen.

Dagen fortsatte med att jag och Annso åkte på Ica maxi för att inhandla mat. Skulle egentligen ha träffat Miiika idag med men klockan och jag gick inte riktigt ihop. Så det får bli en dejt någon annan dag! Vi hann inte mer än hem så fick Annso ett mess av N. Han tyckte att vi skulle komma med fika till han och hans vänner för dom var och åkte skrillor. Bullar och cola åkte ner i väskan och sedan bar det ibäg till Nolia där vi fick oss ett skratt eller två. Fikade och surrade lite innan vi återvände hem frusna om både rumpa och fingrar. Och nu sitter vi här och funderar på om vi ska gå på bio ikväll eller inte?!


Just nu önskar jag att detta var riktiga pengar!!

/Äm 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0