Då var..

..det söndag igen!

Gårdagen spenderades hos Anna och Cilla där vi spelade "med vilda gester"! Så jäkla roligt spel! Det blev många skrattattacker!! Efter det skulle resten av gänget på Corona medans jag & Sara tänkte ta bussen in till stan och gå på puben. Väl nere vid busskuren upptäcker vi att vi missat sista bussen..kul! Lyckas efter mycket om och men fixa skjuts in till stan men planerna ändras så vi åker till bågen och införskaffar oss varsin "subba" och åker sen tillbaka till Sara där vi slog på sex and the city och stoppar magen full med macka & kaka! En riktigt trevlig kväll!

Sov lääänge och sen blev det soffhäng. Drog vidare till Anna där det blev ännu mer soffhäng. Annso ringde och ville ha matsällskap så vi drog vidare till hon där vi käkade en ubergod pizza och nu är det ännu mer soffhäng!! ;)

Igår var även min mor o far på besök, det var mycket trevligt!


Ne nu ska jag återgå till mitt soffsällskap!

See ya!

(Sofie och Annso jag tycker att ni är dåliga på att uppdatera! Mycka Äm och T här!!)

/Äm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0