Dagen har varit alldeles..

..alldeles underbar! Mötte upp Miiika på stan och vi gick självfallet och tog en fika. Sen satt vi och surrade och surrade om allt mellan himmel och jord och vips så var klockan två!! Det var så himla mysigt att träffa hon och jag kan lova att det kommer att bli många, många fler dejter! :)

Just nu håller jag på att laga lite thaimat - mums! Och sen ska jag traska till Ajmsofine och låna henner teve (min är fortfarande hemma i Dorro). Hon har ju varit så snäll och lånat ut en nyckel till mig så nu i veckan då hon är på mässa så får jag låna hennes teve hur mycket jag vill! Är inte det snällt så säg!?! Som tack för lånet ska jag dammsuga bort alla råttor som kröp fram efter helgens lilla party!

Nu är riset klart så då är det dags att fräsa på allting!


Tjingeling på er!

/Äm


Kommentarer
Postat av: Mikaela

hha gulle! det var verkligen en grym start på dagen! jag är så himla glad att du bor här nu! Jag vet inte om jag vill veta vad du så gärna ville se på tv igår.. ali g kanske?

2009-01-21 @ 08:06:09
URL: http://heyheymicky.blogspot.com
Postat av: Äm

Men självfallet var det ju ali g som jag ville se på teven! Glömde jag berätta att jag är hemligt kär i han när vi fikade?! Haha :P

2009-01-21 @ 22:26:20
URL: http://tillvidare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0