det är bra konstigt....

...att kommentarer får man bara eller skriver själv när det är nått som inte är som det ska.

Det är annars bra med mig, är samma gamla Lapp som alltid, lika positiv som vanligt.
I veckan har jag än så länge 2 lektioner men hoppas på en massa fler. Men det kommer
säkert.
Jobbade 4 timmar idag och va gjorde ja på dom fyra timmarna? Jo jag flyttade medbringare
i cirka 20 min, sen har ja bara sutte på ändan och inte gjort ett skit, fy fasen va trött man blir
ändå!

Prutt och Fjärt
Nu drar ja!

/T

Kommentarer
Postat av: Äm

Men va skönt då att du har kvar din positiva energi! :P

2009-01-25 @ 18:31:31
Postat av: Anonym

japp alltid...haha! :) vi måste få fler å kommentera lite i bloggen, det är juh det som är skoj! haha

2009-01-25 @ 19:44:57
Postat av: Äm

Jaaa lite mer kommentarer hade ju inte skadat!! :P

2009-01-25 @ 19:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0