Det blir inte alltid som man tänk sig!

Ne verkligen inte! Igår fick jag ett recept på världens godaste muffinsar av Ajmsofine. Så idag tänkte jag vara lite huslig av mig och baka dom. Hejhejhej säger jag bara! På grund av min dåliga handstil och hetsiga läsning så fick jag slänga två satser eftersom att jag tog mer mjölk och mindre mjöl TVÅ GÅNGER OM! Och eftersom att jag inte orka masa mig ut i kylan för att köpa nya ägg så fick jag helt enkelt göra en halv sats smet! Så av 14 muffinsar fick jag till 4 STORA! Märy ska helt enkelt hålla sig ifrån köket!!

Men från det ena till det andra. Jag säger som Sickan i Jönssonligan: Jag har en plan, tajmad och klar in i minsta detalj! Mouhahaha! ;) Imorgon är det dags för första steget!


So long my friends!

/Äm

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill veta! Vad för plan?!

2009-01-15 @ 19:41:49
Postat av: Emilinda

ja, de är hon verkligen- en stålkvinna alltså :) går inte annat än beundra henne! ;) är allt bra?

2009-01-15 @ 21:36:23
URL: http://emilindawallin.blogg.se/
Postat av: Äm

Planen berättas imorgon (för jag antar att det är du tjorven som vill veta)!

2009-01-15 @ 22:23:29
URL: http://tillvidare.blogg.se/
Postat av: tina

ja vill med veta din plan! :)

2009-01-16 @ 16:32:06
Postat av: Äm

Om du kommer och dricker vin med oss imorgon så får du med veta min plan ;) Annars får vi ta det någon gång då vi pratas vid! Kram hela dagen!

2009-01-16 @ 17:40:23
URL: http://tillvidare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0