Det doftar vitlök..

..i hela huset! Snart ska vi äta världens godaste middag som består av tjälaknöl, potatisgratäng, sallad och kantarellsås - mums! Efter det ska jag bege mig till Turner där det ska sjungas singstar och dippas grönsaker :) En riktigt mysigt avslut på denna annars tråkiga fredag.

Har försökt att packa ihop mina prylar men det går snarare bakåt än framåt! Jag är en sista-minuten-människa så allting kommer att göras i sista sekund (alltså natten mot söndag). För på söndagmorgon går flyttlasset till Umeå!!

Såååå nu önskar jag mig ett jobb. Spelar ingen roll vad det är huvudsaken är att det ger klirr i kassan! 




Since you've been gone away, I think about you everyday
don't you know I miss you much, and you know I need your touch..


/Äm 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0