Det som..

..göms i snö kommer upp i tö. Lite så tycker jag att det är med känslor oxå. Vissa känslor lägger man åt sidan för en stund men för eller senare så kommer dom krypandes upp igen.

Gårdagen spenderades på stan tillsammans med Annso o Sara, vi kikade lite snabbt affärerna och sen så tog vi oss en fika. Efter det kilade jag hem och tog mig ett välbehövligt bad för att sedan kasta mig ner i soffan o fördriva tiden med att surfa runt. När klockan närmade sig halv elva orkade inte mina ögon hålla sig öppna längre så jag kryo ner i sängen och somnade gott...

..vaknade vid åtta och då var det bara att kila ner till tvättstugan och börja tvätta! När den är klar blir det en lång promenix och efter den är det bara att fortsätta med jobbsökandet!


So long mina vänner!

/Äm


"Alla vägar leder åt två håll"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0