I´m like a bird, i only fly away..

..I don't know where my soul is, I don't know where my home is..


Jag skulle nog egentligen ha blivit en fågel med stora vackra vingar som tog mig runt om i världen. Jag blir helt sjuk när jag läser bloggar, resedagböcker och tidningar som handlar om att resa runt om i världen, möta nya kulturer och kånka runt på en väska. Men samtidigt finns det en del av mig som vill ha en fast punkt, en fin bostad, fast förhållande och så småningom kids. Jag kan lova er gott folk att jag känner mig kluven rakt igenom! Att vara arbetslös gör att man har alldeles för mycket tid åt att tänka..men snart får jag börja jobba!

Annars så skulle jag ju ringa det där samtalet imorse, samlade mod i över en timma och till slut knappade jag in numret. Inget svar, nähä tänkte jag och kikade i mailet igen och käraste Äm kanske borde skaffa glasögon. Mån-ons-fre stod det visst så det är bara att samla nytt mod tills imorgon och slå numret igen. Så imorgon mina vänner, imorgon!


Puss!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hihi, jag håller tummarna för dig imorgon...men jag vet ju att det kommer att gå jätte bra. Kram kram

2009-01-22 @ 23:11:13
URL: http://anntezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0