Ibland måste man....

...få in pengar på något vänster!

Jag har fått mig ett jobb och jag tror att folk kommer bli besviken på mig, men i dessa dagar så måste jag ta jobbet före nå annat, vad ska ja annars leva på?
Till alla er som blir besviken på mig så får ni va det. :)
Jag måste iaf överleva! haha!

Om 35 dagar blir jag gammal! Shit det kom å kännas!
Är det nu man måste bli vuxen? men vad är egentligen vuxen? Är det när man har ett eget Ica kort? Egen lägenhet? Egen bil? Fast jobb? Hund? Hus? Man? För jag förstår verkligen inte vad som menas med att bli vuxen! :) haha! Snälla kan nån förklara det för mig!

/T

Kommentarer
Postat av: Äm

Begreppet vuxen innebär att en person är gammal nog att klara sig utan stöd från föräldrar eller andra vårdnadshavare. I västerländska samhällen brukar denna ålder anses vara uppnådd vid mellan 18 och 21 års ålder, vilket också brukar kallas myndighetsålder. I vissa kulturer går gränsen vid yngre år, och är i vissa fall synonym med termen könsmogen.





Haha där har du svaret på vuxen ;)

2009-01-03 @ 14:13:19
Postat av: T

haha coolt....då är ja halvt vuxen.....! :)

2009-01-03 @ 14:18:58
Postat av: Äm

Jaa men vara halvt eftersom att du bor hos mor och far för stunden! Haha ;)

2009-01-03 @ 14:26:59
Postat av: T

japps, fast ja är juh inte beroende av dom, så egentligen är ja juh lite mer än halvt! :) haha

2009-01-03 @ 14:32:41
Postat av: Äm

Haha okej du är 2/3 delar vuxen då :) Det är ju super!!

2009-01-03 @ 16:51:19
Postat av: Fi

Jag har hört att det är när man har alla grejor på samma ställe, dvs som jag har. Visserligen hemma hos mor och far men på samma ställe! :D

2009-01-03 @ 20:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0