Jag firade nytt år!

Började jobba igår, gick över förväntan. Allt satt visst kvar och tur var väl det för det var rätt mkt folk och vi inte så många personal. Adde undrar om han törs ringa in en extra.....han tvekar......men på nåt vis lyckas han få in inte bara en utan fyra extra så plötsligt stog vi 2-3 vid varje kassa hahaha.

Efter jobbet blev det middag hos Karin och Hull och hans tre halvt galna kompisar. Så roligt! Träningsvärk i magen idag!
Gustav vid tolvslaget, sen hem för att dricka lite.....resorb. Sen råkade jag hoppa i säng, vet inte riktigt vad som hände men jag sov innan kl 1. Å pigg har jag vart idag till skillnad mot mina kollegor!

Tror ändå jag ska krypa ner igen...typ snart.

Kram och gott nytt år mina vänner!

Kommentarer
Postat av: T

Ja du vi va i säng vid två tiden och imorse va man pigg och kry men mycket törstig...konstigt! :) haha

2009-01-01 @ 21:26:57
Postat av: annso

Vi verkar ha varit otroligt ordentliga och obakis allihopa! Så bra så bra, vi börjar bli vuxna. :P

2009-01-02 @ 08:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0