Jag längtar..

..efter följande saker:

- våren/sommaren och allt vad den har med sig (asfalt, gräs, blommande björkar).
- min älskade cykel.
- att få strosa runt i flippisar (finns inge skönare).
- långa ljusa dagar.
- älskade, älskade solen!
- att få ha picknick i gräset.
- sitta på en uteservering och ta en öl.
- bada!
- Återvändardagarna.
- att få spela minigolf, krocket o kubb.
- grilla, grilla, grilla!


Listan kan göras lång. Men ni kanske fattar, jag längtar efter sommaren! Bort med all snö!!


Dagen har spenderats i soffan tillsammans med en pappershög som går från golv till tak. Det har slagits hål i dom och nu ska dom äntligen in i rätt pärm! Ska bli skönt att få lite ordning bland alla mina papper ;)

 




So long my friends!

/Äm 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0