Jag tror..

..att det spökar i denna lägenhet! Imorse när jag vaknade tog jag tevedosan och skulle slå på teven, men teven var helt död. Konstigt tänkte jag?! För jag somnade ju ifrån teven efter att jag ställt in "sleep"-knappen. Jaja jag masar mig upp och ska gå runt teven när jag ser att sladden är utdragen från väggen och ligger helt åt andra hållet...hm?! Antingen så går jag i sömnen eller så spökar det..

Dagen har spenderats mestadels hemma i lägenheten. Fixat och donat och fixat lite till. Färg och penslar har plockats fram så nu börjar idéerna sprudla. Jag hade faktiskt glömt bort hur kul det är att pyssla! Hann även med en sväng på stan, var i stort behov av luft!

Imorgon blir det till att kliva upp tidigt, tvätt står på dagens schema. Ska även hinna med att ringa 2 samtal (känner mig inte så laddad) och träffa både Miiika o Annso!

Annars händer det inte allt för mycket spännande saker i mitt liv. Saknar många, längtar efter mycket..





Okilla!

/Äm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0