Kära..

..vädergudar nu kan ni sluta skicka ner snö till oss! Istället kan ni ge oss plusgrader så att det snabbare kan bli vår med tussilago, blommande björkar och härlig asfallt att trampa på!

Nej jag hatar inte snö! Jag älskar snö MEN inte när man bor i en stad! Snön är till för ställen där man kan nyttja den på. För tråkigt som det är så finns det inga skoterleder genom stan eller några större fjäll att åka skidor på! Snön ligger bara vit och härlig på marken för att frestas! USCH!


Nu blir det några partier betapet (beroendeframkallande) och efter det sängen och en bra film att somna till!

Sov gott alla mina vänner!

Måste även bjuda på en otroligt mysig låt som S tipsade mig om =)

 






/Äm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0