Lite..

..söndags-sjuker! Som vanligt lider jag av dagen-efter-ångest, spelar ingen roll om jag dricker ett glas vin eller 100 öl. Ångesten finns alltid där när jag vaknar dagen efter! Och vad har jag då ångest över?! Ja det vet jag ju inte själv..

Gårdagen var uberkul! Vi var ett gäng som satt hemma hos AjmSofine och spelade "med andra ord", lyssnade på 80-tals musik och drack vin. Efter det tog vi våra snygga vågar och traskade till Cover. Satt mest o pratade om allt mellan himmel och jord MEN jag och MalinW lyckades iaf med att skaka lite rumpa i några minuter precis innan hemgång! 

Måste även berätta att världen är bra liten! När vi vara nere i Thailand träffade vi på två killar från Umeå. Och igår när jag var på väg igenom Cover så möter jag en kille som jag kände igen, så både jag och han stannar upp och bara tittar på varandra och det tog verkligen tid innan det kopplade att det var han från Thailand! Haha - så jäkla komiskt!!

Nu är huvudet trött likaså kroppen och det skulle inte sitta fel med en bra film att få somna till! 


So long!

/Äm  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0