Onsdag och..

..halvlek! Herregud va dagarna går fort!

Idag ska jag hänga med Sara. Vi ska fara och hälsa på Anna på hennes jobb! Trevligt att göra någonting annat än att bara sitta vi datorn.

Jag har börjat drömma så mycket konstigt om nätterna, jag minns aldrig hela drömmen men min känsla när jag vaknar är väldigt obehaglig. Ikväll ska jag iaf försöka ta mig i säng före 00.00!

OjojOJojOJOJOJojOj. Igår tog jag mig mod och gjorde en sak som jag har velat göra. Kanske inget jag pratat om men som legat varmt om hjärtat iaf. Alldeles precis nyss fick jag ett mail. Nu har jag 10 dagar på mig att ta mig mod igen och ringa upp detta nummer...!


Nu måste jag lyssna på "Amy Macdonald - This is the life" och dansa lite!

/Äm


Kommentarer
Postat av: Tess

Hihi, tror det kommer att gå jättre bra... det är ju som gjort för dig. kram kram

2009-01-21 @ 17:02:48
URL: http://anntezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0