Ord, saker, platser och människor..

..som har en stor betydelse för mig!



Peacehouse, snöflingor, älska, fotboll, Fofie, Thailand, skidbackar, reggae, Borgafjäll/Storjola, mormor, tatueringar, Turner, humor, mostrar+morbror, kärlek, Rambo, hav, Rasta Bar, evighet, fastrar+farbröder, svart, musik, flygplatser, mamma+pappa, hjärta, inre skönhet, farmor, godis, wiew point at Koh Phi Phi, änglar - Mattis - Samantha - farfar & morfar, levande ljus, AjmSofine, frihet, kusiner, mysbyxor, Italien, storasyster, varm choklad, skidåkning, Elias, lillebror, 
yellow noodles, job2do, innebandy, MalinW, snorkla, vin, ärlighet, dokumentärer,  musik, giraffer, tuk-tuk, "tjockis", smycken i trä, dansa, lucia, sällskapsspel, promenader, världen, nagellack, betapet, HC, vänner, skumtomtar, tårar, vespataxi, bongotrummor, fotografier, Norrland, besviken, cheaggan, Grabbarna Grus, Hollywood, mysa, salongsberusad, ångest, skratta, sms, bruna ögon, arbeta, söt, dagdrömma, te, sova..


..ja listan kan göras lång!

Nu ska jag hoppa i kläderna och sedan promenera till Gammliahallen och förhoppningsvis köpa en biljett till innebandymatchen. För dom som har missat det (är värsta hysterin här) så ska Henke Larsson spela här och jag är överlycklig! Jag är ju som lite smått hemligt förälskad i han ;)


So long my friends!

Bjuder på en bild av alla mina älsklingar ;)


Våran "lilla" Tjockis, Patong -08        



/Äm
   

Kommentarer
Postat av: annso

Det är ju tur att du inte är ensam om det iaf! :)

2009-01-11 @ 22:36:39
Postat av: Malinwi

Äh, va fan... nu ble jag ju sentimental också... Du betyder MYCKET och MEST för mig med älskade vän!

2009-01-14 @ 22:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0