TANDLÄKARE......

.....va ska man säga om dom. HÅRDHÄNTA! Eller iaf den som kikade i min mun idag. Å vilken andedräkt hon hade, alltså är man tandläkare så får man faktist gärna lukta mint ur munnen. Man kan juh nästan spy om dom luktar illa.....usch!

Men nu till nått skoj.....eller inte......Brors dator dog ihop idag, så upp med min gamla dator så min mor å far har nått att sitta vid. Tur va väl de att efter typ 240minuter fick ja igång internet. Klant Tina hade skrivit in fel IP adress...haha....tokigt!

Imorrn bär det iväg till jobb. Känns både bra och dåligt, ska bli kul å få jobba å tjäna pengar, men trist å åka så långt för att jobba. Men valt det själv så det ska inte klagas.....haha!

Färdig packad är jag och vet ni vad.....bara 1 månad kvar tills ja fyller halv femtio....känns juh jäkligt bra, or not!

Buhuhuhuhuhuhu!
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0