Usch!

Man får ju magsår av att bara läsa rubrikerna på alla dagstidningar! Varsel hit och varsel dit, det verkar aldrig ta slut! Jag hoppas verkligen att det vänder snart och då menar jag verkligen SNART!

Jag är ju som fortfarande inne på att jag bo i en hydda, problemet är ju bara att jag vill inte bo i en hydda här i Sverige..ne utan helst ska den ju stå på Kho Phi Phi i Thailand!

Och just nu är jag riktigt grinig för att det jäklas med inloggningen till betapet! Spelar ingen roll om jag byter lösenord eller hur jag bär mig åt så tar jag mig inte in!! Grrrrrrrrrrrrr jag blir så irriterad!


Bäst jag sätter punkt här innan jag skriver något fult ord.



/Äm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0