På fredag....

....då blire det skoj! Sen på Lördag ska jag försöka ta mig ut till MediaMarkt tidigt så jag hinner strosa runt och kika om dom har datorn jag vill ha och även om dom har en extern hårddisk och såklart en adapter. Haha! Finner jag det så blire skoj!

Så vill ni hänga med på lördag är det bara å hojta till, bussen går juh när den går...haha! Ska bli spännande å se vart man hamnar med bussen....måste kolla upp det närmare! haha!

Imorrn blire jobb som vanligt, som det blir på fredag med. Sen på Fredag kväll är det dags för Mat och Vin och in i den där underbara dimman! haha! Skit samma om det blir bajs väder, det är ok! :) Skoj ska vi ha ändå! haha!

Imorrn ska ja på Swedbank och skaffa mig en ny dosa så det kan betalas lite räkningar och folk ja är skyldig pengar! haha!

Haha nyligen så va det Ica Stig och Telia Pappan i samma reklam, haha dom två bästa reklamerna i en, inte helt dumt det inte! haha! sjukt skoj!

Nu åter till filmen på nian!
/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0