Det blir..

..aldrig som man tänkt sig. Men NÄR ska det bli som man har tänkt sig?! Positiva tankar brukar resultera i positiva besked, saker och händelser. Men just nu verkar inte dom positiva tankarna räcka till. Det känns som om dom tyngs ner av alla gråa moln som berfinner sig på himlen.

Jag väntar på solen, värmen och min efterlängtade lön. Jag längtar efter kärlek, skratt och mysiga stunder tillsammans med mina älskade. Jag saknar mina vänner som inte är hos mig här och nu. Jag tänker ofta på mina änglar som inte finns med oss längre.

Just nu planerar jag min framtid, i augusti flyttar jag till min alldeles egna lägenhet och skolor har sökts. Jag har insett att jag inte kan få det jobb jag drömmer om, om jag inte börjar plugga..
 

Annars då? Jobbet går bra, ena dagen bättre än den andra. Arbetskamraterna är dom bästa! Imorgon är det födelsedagskalas för en och om lusten och orken finns åker jag nog dit.

Duschen och sen sängen, imorgon är en ny dag.


Gonatt mina vänner!


/Äm


Kommentarer
Postat av: Solan

Bamsekram till dig,det ordnar sig ska du se.

2009-06-17 @ 22:19:43
Postat av: Äm

Tack solan! En stor kram till dig med!

2009-06-17 @ 22:26:15
Postat av: Fi

Men oooooh vad är det för skola?! Gudars så nyfiken jag blir? KRAM

2009-06-18 @ 02:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0