Dumma..

..dumma regn! Grått och trist och så ser det ut att bli ett tag framöver. Hallå vars är sommaren?!

Imorgon är det jobb igen och jag känner mig lite opepp. Men jag vet att när jag väl sitter i stolen med lurarna på så vips så har denna arbetsvecka gått och allting rullar på som vanligt. Men jag erkänner att en betald semester på 4 eller 5 veckor hade inte suttit helt fel denna sommar.

Har precis prövat mamma´s spikmatta och jag älskar den! En sådan skulle varje människa må bra av att ha!


Nu ska jag köra en sväng med bilen (måste ju passa på att köra lite så att man inte glömmer bort hur man gör eftersom att det är sålångt mellan varven då man kör bil) och sedan blir det kyckling + sallad i pitabröd och efter det hemfärd...


So long mina vänner!
/Äm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0