En norsk dag!

Blev hämtad imorse av min onkel efter en hetsigt intagen frukost. Vi for på Tiller till Lill och Grim. Fantastiskt fin plats! Så nära till stan men ändå på landet! Så alltså idag har jag levt lantliv. Provat grejor jag aldrig gjort förr så att säga.

Här kommer en bildbomb med tillhörande beskrivning:

  
Tante och Onkel               Charlotte och Tico       Labradoodlen Leo.

         
Körde för första gången  Försöker skjuta lerduvor,     Charlotte var bättre.
moppe och det gick         gick dåligt.
i en rasande fart.

    

Låtsaskör traktor.                                                 Kollade in middagen.

         

Lusekofta och         Hela hopen, utom onkel.     Glada med god oxe i magen.
adidasbyxor,
jag är norsk!

   

Staden jag bor i.                    Å fina kyrkan.


Underbar dag! Ja du mamma, nu blev du allt lite avundsjuk va?

/Sofie

Kommentarer
Postat av: Maria

JEG ble litt misunnelig!

2009-06-01 @ 23:37:31
URL: http://mariasrom.blogg.no
Postat av: annso

Jag gillar att du har så fin outfit för att skjuta lerduvor tex.. eller för att låtsasköra traktor.. Eller moppe!

Tänk om kjolen fastnat i avtryckaren! :P

2009-06-02 @ 00:17:22
URL: http://tillvidare.blogg.se/
Postat av: Äm

Men vilken brutta!! Det är iaf skönt att veta att det finns fina människor som tar hand om dig när du är så långt ifrån oss!! :)

2009-06-02 @ 09:22:03
Postat av: Fi

Haha, e inte första gången jag har fel utstyrsel på mig. Men är så svårt å klä sig när man ska va med dom här, man vet aldrig vad som kommer hända ;) Ja ni behöver inte vara oroliga hah ;)

2009-06-02 @ 12:29:25
Postat av: t

bra att du lever lite lantliv med så du inte blir sån storstads människa! :P haha!

2009-06-02 @ 17:53:34
Postat av: Fi

Ne fy det vore otäckt!

2009-06-02 @ 18:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0