En sorgens dag.

Hela denna dag har präglats av sorg, men också en del skratt. Har spenderat min dag, min sista dag, tillsammans med Vegard. Han har packat och städat ur sig och åkt hem till Flatöy idag. Det var inte alls nå kul. Kommer sakna han jättemycket. Han är ju den jag umgåtts med mest här i huset och han är helt underbar. Han har sån klockren humor och har nog aldrig träffat någon som han förut. Känns jättetrist. Ännu tristare känns det när jag tänker på att resten av hopen snart också drar. Faaan så tomt det kommer bli här! Läskigt ju! Men städat.
Vegard kom in till mig idag och frågade mig lite generad om jag kunde hjälpa honom och visa honom hur man städar. Karln är 23 år! Inte konstigt det har vart stökigt här. Men ååh så tomt det blir. Jag ville inte ens följa med och bära grejorna till busstationen, vet ju hur jag är när det kommer till å säga hejdå och kändes som dom andra kanske skulle tycka det blev pinsamt.

Sen blev det grillning med Peter, Viggo och Tobbe. Dom två sistnämnda drar till Östersund imorrn för att fira midsommar. Boooring! Jag hoppas verkligen jag och Viggo, och hans tjej Grete för den delen, kommer hålla kontakt även fast Tobias far hem. Dom är så roliga.

Igär var jag förresten först på lunch med Thomas, sen var vi lite turistiga och gick in i Nidaros Domen, sen blev det film och hemmabakt pizza hos honom. Känns bra hela grejen egentligen. Känns som det går väldigt lugnt och rätt till. Väldigt olikt mig det vill säga, jag som vanligtvis blir stormförälskad efter att jag först fått syn på en kille. Grejen är den att jag tänker väldigt mycket på en viss Lee, och saknar han massor. Men alltså....ja...Thomas är en superduper kille. Han är BRA. Tror jag är lite ovan att träffa så bra killar som är så respektfulla och riktigt bra. Bra. Men jag har en positiv känsla över det här.

Nu är det natta för mig.

Kram mina älskade vänner/
Sofie

Kommentarer
Postat av: t

va bra att det känns bra....hoppas det går som du vill sen med, vad du nu än bestämmer dig för att göra! :) kram på dig med!

2009-06-17 @ 17:20:42
Postat av: Äm

Men va roligt att du hittat dig en hjärtevän! :)

2009-06-17 @ 19:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0