Firmafest!

Ja ikväll hade vi alltså partaj med jobbet. Kl 17.30 for vi till Djupviken som alltså ligger vid havet, soligt och fint, perfekt att sitta på en gräsplätt och dricka öl. Jag var ju då bakis och hade fortfarande huvvedunk och tyckte inte alls det var nån bra idé att dricka öl men jag kämpade på. Var som en helt vanlig firmafest, började lite lugnt men eftersom folk fick i sig mer dricka blev det liv i luckan. Till exempel lugnaste och den mest beskedliga tjejen på jobbet kastade av sig kläderna och badade, full blev hon och när vi kom på utestället som vi abonnerat drack hon vatten och blev sen ledd ut. FULL!

Jag däremot var alltså väldigt städad och fick kämpa med en viss kille dragandes efter mig hela aftonen. Denna herrn har frågat efter mig förut men jag trodde inte det var så här allvarligt. Jag har aldrig blivit så här uppcharmad nånsin i mitt liv. Det var komplimanger utan dess like! Egentligen borde jag ha fallit pladask. Det är en smart, snygg och supertrevlig kille som dessutom har cool stil men jag ba.....njäeeee......försökte få räddning från Tobbe. Men han sa Kör på! Men jag ville ju inte. Som tur var sa chefen till slut "ska vi ut å ta en rök?" JAAA sa jag. Han menade på att jag behövde en paus. Tack sa jag. Så fortsatte kvällen, med jämna mellanrum kom chefen till undsättning. För den här killen alltså, spelade ingen roll vars jag var, där var han också.
Rickard på jobbet lovade att han skulle hångla upp mig mitt framför ögonen på den här killen men det blev mer en hejdå puss. Jag är besviken.

När jag sen ska gå hem en timme innan stängning för att jag är så ansvarsfull säger Hannah, duu jag tror chefen är lite sugen på dig. Jag känner han väl och det märks. Å då sa jag...på engelska..eftersom hon är från staterna liksom....Fuck.

Jag förstår nu att dom här ryktena om alla skandaler på dom här festerna faktiskt stämmer. Tror vi var 70 pers. Vi på Lille, sen dom på Bruk Bar och Dinern. Tur jag gick hem.

Bilder kommer imorrn!
Nu ska jag sova om utifall att jag ska jobba imorrn.

Kram Fi

Kommentarer
Postat av: t

haha du har det du gör hör jag! :) Två stycken efter dig, men inget hångel....inte bra det där inte! haha! Tur även du kan va städad med...haha!

2009-06-08 @ 17:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0