Idag vill jag tillägna..

..detta inlägg till Annso - vilken klippa hon är!

Igår var det ju midsommarafton för den som har missat det. Jag jobbade gårdagen och blev då kvar i stan (hade annars åkte till underbara Storjola). Kvar i stan var även Annso och Turner och då blev det ganska självfallet att vi skulle fira tillsammans :) Annso styrde upp maten och jag och Turner stod för sällskapet (vi två alltså). Vi hade klarblå himmel och strålande sol. Först byggde vi en midsommarstång och när det var gjort bjöd Annso på en Cosmopolitan ala Ajmsofine. Jag och Turner satt ute i solen och njöt av drinken medans Annso stökade på i köket. Grillen slogs på och vips så var bordet dukat. Grillat kött, svamp med fyllning, halloumi, majskolvar, grönsallad, såser och bröd - mumsfillibaba! Proppmätta satte vi oss i soffan och vilade ner maten en stund innan det var dags för irish coffee för dom vuxna och likör 43 med mjök för dom små ;) Och till det blev det en vit kladdkaka med färska jordgubbar och grädda!! Ojojojoj va gott det var! Och allt detta fixade Annso själv medans jag och Turner satt på arslet :P

Annso kan allt och då menar jag allt! Vad skulle vi göra utan henne?!

Tack för en trevlig kväll mina älskade brudar!

/Äm

Kommentarer
Postat av: annso

För det första så tror jag nog att ni skulle gå hungriga...

Och för det andra skulle ni nog bli ganska smala, ni skulle ju inte få några sötsaker..

Och sen skulle ni ju bli ganska ovetande om saker eftersom jag lär er något nytt varje dag!!! :P



Var jag för självgod nu?! ;)

2009-06-20 @ 12:38:29
URL: http://tillvidare.blogg.se/
Postat av: Äm

Hahaha! Ne inte det minsta! :P

2009-06-20 @ 12:58:22
URL: http://tillvidare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0