Inte min humor.

Ska börja från början. Imorse kliver jag upp yrvaken kissnödig som bara den och ska in på toa för att åtgärda detta. Det säger PLASK. Hela golvet är fullt med vatten. Vasken är fylld till höjden. Jag vill kräkas. Varför detta har skett är ju på grund av dom skäggiga killarna som rakar sig i vasken inte tar bort efter sig. Jag blir så förbannad. Men fick så lov att gå på toan på övervåningen. Blir så förbannad. Frågar sen Vegard om dom rensat vattenlåset. Nee säger han. Nämen då får ni väl för fan göra det! Jag tänker inte göra det, det är inte mitt skägg eller hår! Duschen ooooookej, men inte vasken. Snacka om tafatta och handlingsförlamade och lata grabbar! GAH!

Så till resten av historien. Kommer hem från jobbet kl halv 2, är på skitbra humör för jag är den som sålt för mest i juni på Lille. WOHO! Ligger en sådär 20.000 före tvåan, mohahahah! ;)
Ska in på äckeltoan för att kissa och sen tvätta händerna i duschen. Eeeh, skit över hela jävla toaletten, smetat utöver väggarna! Men vänta, det ser ut som det har runnit....verkar vara choklad sås. ÄR DET HUMOR?! ÄR DET?!?! Om det nu är chokladsås, det vet jag inte, så kan jag liks förbannat inte använda toan! Så sjukt så jag vill bara svära en oändlig ramsa.

Min puls är alldeles för hög för att jag nu ska kunna somna. URSCH!

/Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0