Jag älskar..

..inlandet! Det är så skönt att få komma hem och vara sig själv för en stund. Och nu menar jag INTE att jag inte är mig själv i stan utan jag menar att det är bara så skönt att få komma hem och bara vara! Inga måsten och inga stressiga människor som inte kan gå normalt på trottoarerna!

Igår klev jag upp i ottan med mor och tillsammans målade vi det som gick att måla då vädret inte såg så lovande ut. Efter det blev det en tur till Hoting där det vankades marknad. En langos och munkar inhandlades innan det bar iväg hemåt för att försöka sig göra snygg inför kvällens styrdans..

..som kan sammanfattas i ord: Snappsar, musik, surr, öl, vänner, full bil, styrdans, surr, öl, kebab, skratt, surr, telefonsamtal hit, telefonsamtal dit.



Nu gott folk blir det Lajksjö!

/Äm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0