kände mig som en häst...

...idag när ja jobbade. Steffe och jag fick i uppdrag att så och gödsla en green. Ja det va väl ok, tills ja fick se va vi skulle göra....så och gödlsa gick hur fint som helst, men sen skulle ja dra en tung grej med stenar på så det blev platt. En sele på den och ja hade verkligen känt mig som en häst....haha!

Det var nått med ja tänkte skriva idag men ja kommer fasen inte ihåg. Haha....tokigt. värsta hjärnsläppet! Jo kan berätta att imorse va ja så trött att ja knappt fick upp ögonen när ja gick på toa. Ni vet när man som nästan kan somna när man sitter där på toan, men det gjorde ja juh inte! :) haha!

Imorrn äre Torsdag och jag har ätit Gulachsoppa! -mumms-

/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0