Kl 2.56

Min dygnsrytm har ju blivit helt störd. Var så trött kl halv åtta ikväll men då kunde jag ju inte gå å lägga mig heller. Sen piggnade jag på mig och runt midnatt fick jag besök av den andra utlänningen här i huset, Howie från Kina. Å nu har vi suttit och surrat i 3 timmar. Jag borde sova...klockan är så mycket...å andra sidan jobbar jag ju inte imorrn förrän kanske kl 17. Men vi har iallafall haft väldigt trevligt. Vi pratade om ryktet jag hört om att kineser saknar ett enzym som gör att dom blir lättare påverkade av alkohol och kom fram till att vi ska agera lite Mythbusters nån kväll framöver. Det blir spännande.

Godnatt folkens!

/Fi


Kommentarer
Postat av: t

haha ja just det ja, vem va det som sa att dom saknade det?! :) haha....så coolt, ja skulle med vilja sakna en, fatta va billigt en kväll ute skulle bli! :) haha

2009-06-09 @ 17:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0