Min helg!

Min helg har varit lugn och helt underbart bra. I fredagskväll kom mina föräldrar ner en sväng, vi for ut å åt en pizza (jag åt sallad), sen for vi till Kusin och hälsade på, fick kaffe och sånt. Sen hem för att sova. Jag sov på golvet och fick juh snusa hund som sagt. Sen for dom och tog en lugn och gjorde inte många knop på lördagen. Kl 20.00 va det avspark men dock förlorade sverige, men vadå man kan inte vinna hela tiden! :)
Idag söndag har ja inte gjort mycket heller, cyklade till Willys och köpte min veckomat och sen nu tvättar ja, eller det är väl klart snart! :)

Kl 21:00 blire filmen på 3:an....kan juh va bra! haha!

Imorrn äre jobb igen och det kommer bli skoj. tycker om å jobba....för då längtar man till ledigheten.

/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0