Minisemester till Jormlien

I Torsdags tog ja bussen hem till Dorotea. Klockan nio på Fredagsmorgonen körde jag, mor och far mot Gäddede. Vid Hällingsåfallet mötte vi upp min morbror med familj och moster med familj. Vidare till Gäddede, närmare Jormlien. Kvällen bjöds med mat och dryck. Lördagen fick man välja om man ville fiska eller klättra i grottor (eftersom jag sett alldeles för många rysare så tog jag fisket istället + att solen lös juh). Kvällen där bjöds på grillat vid sjön och dryck och senare fotboll. :) Dagen därpå (Söndag) for vi upp mot Stekenjokk och slängde på morbror skidor och sen fick han åka lite. Sen blev det lunch vid en bäck och sen vidare mot en älgfarm (innehöll bara 2 älgar). Sen middag och sen ner till sjön och fiska och dricka kaffe. Sen helt plötsligt va det måndag och resa hem igen. Vädret har verkligen vart på våran sida så det ha vart en GRYM minisemester, fast ingen vila blire när man umgås med min släkt! haha!




 



 






 


Det var min helg i lite bilder med! :)
/t

 

Kommentarer
Postat av: Äm

Vilken mysig helg ni verkar ha haft!! :) Fin fina bilder!!

2009-07-01 @ 15:49:08
Postat av: Fi

Jävlar vilka bilder! Ser superduperhärligt ut!

2009-07-01 @ 19:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0