Oj oj.

Vilken kväll. Skulle fökja med Britta, kocken som är halvsvensk och pratar Pitemål, till Brukbar för att ta EN öl efter jobbet. Folket anslöt sig snabbt och det blev fler öl. En utav mina arbetskamrater blev sjukt full. Hon snubbla runt, hade inte ögonen öppna och kunde inte prata. Försökte beställa kaffe och vatten, men kaffet var slut för längesen. Vi gick vidare och hon sa att det blev inte mer alkohol för henne, i och med detta löfte fick jag med henne in på på Familjen samtidigt som jag lovade vakten att hålla ett öga på henne. Kocken pratade för alla och jag tyckte faktiskt det blev lite jobbigt men jag kan ju inte va otrevlig. Två andra killar jag jobbar med började dansa nån slags höftvickardans jag tyckte var lite väl erotisk för att vara offentligt. Jag kände mig alldeles för nykter och omhändertagande.

När jag äntligen skulle få gå hem gick jag och kocken förbi en stackars tjej som stog och kräktes. Normalt skulle jag svära en hel ramsa och skälla och tycka att hon inte hade nå vett överhuvudtaget. Ikväll ville jag ta med henne hem så hon inte skulle fara illa. Kocken tyckte det verkade onödigt eftersom hon hade tre kompisar som stog och strök henne på ryggen medan hon hulkade. Jajja.

Nånting har hänt med mig. Alla tycker jag är så skötsam och ordentlig jämt...för nykter alltså. Men att jag är snygg, snygg som svenskor är. Mohaha.

Kram godnatt på er/
sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0