Strålande sol..

..och nakna fötter!

Idag hade man gärna varit ute i sommarvärmen! Men icket! 13.15 var det bara att sätta sig ready och jobba fram till 22.15!

Idag är det den 25:e och det betyder att det är lön! Weeehooo! Första "hela" lönen på 7 månader - helt crazy! Så imorse räsade jag och Annso iväg på Ica MAXI där det shoppades mat för många hundralappar! Så nu har jag mat för en hel månda, inte illa pinkat! Efter det blev det tårta hos Annso som fyller halvtant (25 år alltså).

Nee om man ska ta och läsa igenom jobbmailen så att man vet vars det är driftströningar och annat tjosan!


Tjingeling mina vänner!

/Äm

Kommentarer
Postat av: Storasyster Malin

Jag hurrar högt för Annso samtidigt som jag reflekterar att min lillsis också blir halvtant detta år och hoppas på att en inbjudan för en gemensam 25årsfest dimper ner i min låda framöver!? Kramar till er!

2009-06-25 @ 17:38:43
Postat av: Äm

Självfallet så kommer en inbjudan. Dock så får du den via facebook :P Men det duger väl lika bra? Kram!

2009-06-25 @ 19:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0