VARFÖR!?

Varför är inte jag så kär att jag först övertalar mina arbetskamrater att följa med ut (för att det ska bli så kul) för att sen gå hem med min kille en halvtimme senare? Då när vi svept 2 öl för att komma i mood för att dansa?

Varför har har folk "sex" (med kläderna på) mitt på nattklubben. Vi snackar händer under tröjan, juckande och gnuggande i grenen, mitt bland folk! Alltså inte i nåt skymt hörn utan där folk går förbi för att gå till baren, eller toaletten eller dansgolvet. Bland stolar och bord?! Det jag vittnade var ett rent och skärt samlag med kläderna på. Jag hoppas dom har sjuklig ångest imorrn. URSCH!

Varför smiter två jehovas vittne som jag bor med före mig in på toan (när jag står med tandborsten i mun 30 cm från dörrn och ska precis kliva in) och sen knullar i 30 min?!? Jag knackar på en, två och faktiskt tre gånger! Det blöta daskande slutar varje gång jag knackar men börjar strax igen. SERIÖST?!? Knulla inne på rummet vettja?! Båda grannarna deras har flyttat! TVI VALE!

Jag blir så förbannad.
Men imorrn kommer Peter, Fredrik, Sara och Sofia (Borgagänget) och käkar pizza hos mig. Det gör mig på lite bättre humör. Nu ska jag ringa Thailand.

Kram godnatt/
Sofie

Kommentarer
Postat av: t

inte vara arg....ge dom en smäll, eller böter! :)

2009-06-21 @ 09:24:19
Postat av: Äm

Vars är världen på väg?!

2009-06-21 @ 10:01:01
URL: http://tillvidare.blogg.se/
Postat av: Fi

jamen eller hur, vaars!? näedå jag har lugnat ner mig ;) nu jobb!

2009-06-21 @ 10:14:07
Postat av: Storstrumpa

Det låter i mina öron som om du behöver ha sex....

Puss, Love ya, miss ya, å vi letar febrilt efter en karl här i krokarna ; )



PUSS

2009-06-22 @ 23:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0