Ville bara meddela till alla mina vänner....

....att ja sagt upp lägenheten. Vet inte vad jag ska göra, så vill inte ha några frågor om det. Jag är bara förvirrad om allt och har JÄTTE många tankar om allt.....
Vill jag till Norge å jobba?
Vill jag till Thailand?
Vill jag till Australien?
Vill jag bara ut å resa någonstans?
Vill jag jobba i fjällen i vinter? (nytt fjäll)
Vill jag jobba nere i skåne?
Vill jag flytta till stugan i Borga och sticka en mössa?

Ja har många frågor i huvudet och om ni håller på att ställa mer frågor så blire ännu förvirrande här uppe i träskallen!  :)

Längtar till Torsdag då jag får fara hem och sen på Fredag beger vi oss till Gäddede med släkten. Sen Måndag återkommer jag till stan. Skönt med en minisemester :)

Kram på er alla!
Älskar er!
/t

Kommentarer
Postat av: annso

Oj vilken grej! Spännande!

Men då är det september ut eller?

2009-06-23 @ 21:26:45
URL: http://tillvidare.blogg.se/
Postat av: t

japps det är det....:)

2009-06-23 @ 21:36:21
Postat av: Äm

Och då som jag ska flytta så att jag bor mittemellan ni på älgvägen och Tjorven!

2009-06-23 @ 22:23:44
URL: http://tillvidare.blogg.se/
Postat av: Fi

Jag ær i samma sits som du min væn! Bara det att jag inte kan sæga upp min lægenhet, har ingen stuga i borga och jag vet att jag inte vill till skåne. Men hursomhelst så kommer det visa sig! KRAM

2009-06-23 @ 23:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0