Framåt..

..och bakåt och bakåt och framåt.


Tummen upp..
..för världens starkaste Magnus som vann Let´s dance!
..att det snart är påsk med allt vad det innebär (Storjola, skoterkörning, pimpling, mat, mat och mera mat, umgås med min älskade familj och släkt, bada badtunna, spela sällskapsspel och leka lekar)!
..för musiken som strömmar ur högtalarna.
..att jag fått jobb!!
..för att Turner snart anländer till stan (hört ryktas om en inflyttningsfest i maj)!


Tummern ner..
..för snön som bestämde sig för att komma tillbaka idag!







Ne nu ska jag gå hem (är hos Annso och lånar hennes dator då min strömkabel har bestämt sig för att lägga av) och lägga mig i soffan och titta på Robinson. Just nu är jag i en svacka då jag inte känner för att synas bland människor. Bara jag börjar jobba och sommaren kommer så blir det ändring på det, har många planer inför sommaren..ojoj brudar förstår inte hur vi ska hinna med allting?! Men en sak som är säkert det är ju att vi ska fira våra 25-årsdagar med dunder och brak!! ;)


So long!

/Äm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0