Bara..

..fyra ynka timmar kvar tills jag får göra "helg". Är ledig en hel dag innan det är dags för mig att jobba igen. Och den dagen kommer att gå åt till att tvätta, tvätta och tvätta! Så här mycket tvätt har jag aldrig haft!!

Gårdagen var en mycket bra dag! Efter jobbet cyklade jag hem och svischade om för att sedan cykla till Annso och laga mat lagomt tills hon kom hem från jobbet. Vi delade på en flarra vin och sen blev det deeptalk! Poppade massa musik och drack likör 43 - lovely! När klockan slog sådär lagomt mycket så hoppade vi på hojjarna för att rulla ner mot kajen, hade turen att få köpa varsin biljett för hundra spänn styck istället för hundrafemtio, det kallar jag flyt! Minglade runt inne på öltältet och stötte på en och annan kändis och när klockan passerat midnatt så var det dags för älskade Björnan att riva av några låtar! Vips så var klockan två och det var slut på det roliga och dags att rulla hemåt.

Imorse ringde Turner och väckte mig - toka!! Klev upp för lite frulle och sedan var det bara att bege sig till jobbet. Känns inte allt för roligt att sitta inomhus en dag som denna. Men, men det blir ju pengar iaf!!

Ne nu ska jag återgå till jobbet.

So long my friends!!

/Äm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0