En liten kul sak..

förutom all hosta och snor alltså.

Dom här videorna jag hittade med Tiamat från Polen på youtube alltså. Skrev till killen som lagt upp dom. Jätteroligt för han sa att det var en ära att känna P-A lillasyster även fast det bara virituellt. Jajja det var en liten parantes, vart som stolt ;)

Hur som helst frågade jag honom hur jag kunde få tag i dom själv. Han var snabb att svara å sa att jag kunde ladda ner dom ditt å datt men om jag inte kunde det skulle han bränna dom på en DVD och skicka, och nu är dom påväg från Österrike hem till Bjästa. Coolt! :)

/Fisen

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, så morro, Sofie! Så koselig å høre! :-)

2009-05-28 @ 11:40:52
URL: http://mariasrom.blogg.no
Postat av: Fi

Jaa va jag längtar! :) men du nu har jag tappat lösenordet till din blogg igen..och användarnamnet...

2009-05-28 @ 13:44:23
Postat av: Anonym

men gu va kul! :) va glad ja blir för din skull!

2009-05-28 @ 17:26:19
Postat av: t

men gu va kul! :) va glad ja blir för din skull!

2009-05-28 @ 17:26:25
Postat av: Äm

Gu va roligt!! Vilka fantastiska människor det finns här i världen!!

2009-05-28 @ 22:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0