En sån kväll!

Efter jobbet igår (fredag) så blev det en hetsig öl på Bruk Bar och med hetsig menar jag hetsig då vi var från jobbet kl 1.56 och dom stänger kl 2. Blev lite efterfest, som dom ALLTID har i det här landet, hos chefen. Kom hem kl 6.30 men det var ju ingen fara för jag började ju inte jobba förrän kl 18. Supertrött idag men tänkte vila en timme där innan jag skulle på jobb. I och med att jag lägger huvet på kudden ringer dom och frågar om jag kan komma in tidigare.

Strålande sol, konsert på torget = sjuuukt mycket att göra!
Inte nog med att vi slog alla tidigare säljrekord så sålde vi för 90.000 mer än vad vi hade satsat på. Det är sjuka mängder öl.

Har precis kommit hem, två efterjobbetöl och en massa dricks, gött!

Det är alldeles ljust ute, himlen är rosa och imorrn tänker jag inte jobba!

Godnatt
Fi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0