Fy..

..va dålig jag har varit på att blogga! Men jag skyller på mitt nya jobb! Först 3 veckors utbildning vilket innebar en massa pluggning kvällstid och sedan var det dags för första arbetsveckan som snabbt blev andra..
Det är mycket man ska kunna och man lär sig något nytt var dag! Just nu trivs jag som fisken i vattnet med både mina arbetskamrater samt mina arbetsuppgifter!
Nästa fredag är det "inflyttningsfest" för hela bygget. Det skall bjudas på både mat och dryck och sedan blir det utgång för dom som vill..mycket trevligt!! :)


Helgen som var hade jag finbesök av Tessan & Alex :) Fredagen bjöd på födelsedagskalas med tårta & grogg och på lördagen jobbade jag hela dagen för att sedan cykla hem till Annso där det var tacos och härliga fruktdrinkar på menyn! En runda ölspel och sedan drog vi på stan där det var sjukt mycket folk!
Söndagen var jag lite halvseg men när Annso lockade med fribiljetter till badet i Holmsund så var det bara att rycka upp sig och packa badkläderna. Badet bjöd på en äventyrsbada, bubbelpool, bastu och rutschekanor! Väl hemma kände jag mig som en slagen hjälte och somnade på 2 röda!!


Nee nu ska jag in i duschen och sedan krypa ner under täcket för att slutligen somna till teven!

Oj glömde ju helt bort att detta inlägg är tillägnad Turner som undrar vars jag tagit vägen här på bloggen?! ;)





/Äm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0