hej hopp!

Vi bor ju härute på Tiller i husvagn hos nå bekanta åt min tante och onkel. Igår satt vi vid brasan och snacka...och skratta och SKRATTA! Tårarna sprutade och jag har sån träningsvärk i magen idag! Härligt det är när man träffar såna människor! Längesen jag skratta så mycket, högt och länge ;)

Idag var jag och skulle skaffa mig ett d-nummer och skattekort. Gick ju inte för först måste jag ha ett anställnignsbevis. Ska börja provjobba imorrn. Ska gå med Tobbe och hoppas verkligen att det ska gå bra. Annars vettefan vad jag gör, då blir ju allt pannkaka. Ska verkligen göra mitt bästa, dom kommer älska mig, jag kommer va skiiitduktig!

Va faktiskt och shoppade lite på Ikea idag också till mitt äckliga rum. Köpte en jätteranding matta, en randig filt, en blomma i lila kruka, en torkställning, en golvlampa, en spegel (rätt stor), en till filt, sopkorg, överkast......588 spänn! Vilka kap jag gjort! :)

Har köpt mig ett norsk nummer nu: +4745770142  
Kostar 1.19 att ringa till Thailand...va inte det sjukt så säg?

Kram till er mina kära, kom snart till mig!
/Fi

Kommentarer
Postat av: Äm

Men Soffan det äR ju klart att dom kommer att älska dig!! Jag ska tänk extra mycket på dig imorgon! ;) KRAM!

2009-05-04 @ 17:45:06
URL: http://tillvidare.blogg.se/
Postat av: t

lycka till nu imorrn! :) ja håller alla mina tummar och tår för dig! Wow inte illa å ringa till thailand, men va kostar det att ringa till Afrika då?! :) haha

2009-05-04 @ 22:55:32
Postat av: t

jag ska med hålla alla mina tummar och tår! :) Du det va inte illa att det va så billigt, men hur mycket kostar det att ringa till Afrika då? :P

2009-05-04 @ 22:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0