Hemma hos mig!

Tänkte jag skulle bjuda på ett litet hemmahosmig-inlägg. Väntar förresten spänt på ett från både Marie och Tina.


Mitt enkla men funktionella kontor . Sovrum. Sover där. 
          
Min fantastiskt randiga matta som är till för att täcka alla äckliga fläckar på heltäckningsmattan.

Vardagsrummet dårå.                    Skönhetshörna/skafferi

Så nu vet ni hur jag bor. Här jag bor gratis eftersom människan som jag ska skriva på kontrakt för inte går att få tag i. Så går det dåligt för mig är det väl bara att packa ihop och dra.

Nu ska jag ta och se mig en film. Har anammat det thailändska levernet, dvs där slappande och sovande hör till en stor del av vardagen (då man inte jobbar och dricker öl/whiskey). Igår sov jag mer eller mindre hela dagen och så gott som lika slappt blir det idag. Man ska uppskatta att inte göra någonting alls!

Kram/Fi
                             

Kommentarer
Postat av: tina

självklart kommer det ett hemmahosjag inlägg så fort jag skaffat mig en sladd till kameran! :) snyggt du ha....ja har faktist oxå testat på det där med att sova och göra inget alls på dagarna. Funkar bra! :)

2009-05-07 @ 15:20:49
Postat av: Fi

Bra, jag väntar tålmodigt ;) Nu ska jag se bedtime stories, å jag ska försöka att inte somna ;)

2009-05-07 @ 16:04:54
Postat av: Fotofix

Hoppas du får en fortsatt trevlig torsdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-05-07 @ 16:11:45
URL: http://fotofix.blogg.se/
Postat av: Äm

Men det ser ju riktigt mysigt ut!! :) Hur har det gått att provjobba då? Krambanan!

2009-05-07 @ 18:21:41
URL: http://tillvidare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gick ju suuuperbra med tanke på att jag inte har serverat förut. Lät som att om jag fortsatte så så är jobbet mitt.

2009-05-07 @ 22:40:13
Postat av: Äm

Men GRATTIS!! Gud va roligt, då blir det till att planera in en Norgetripp i sommar :)

2009-05-09 @ 08:04:24
URL: http://tillvidare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0