Hinner ett till..

..vill bara uppdatera er gällande min förkylning som är det mest intressanta i mitt liv just nu (förutom att jag har nytt jobb i en ny stad med massa nya människor)

Nu har öronen slagit lock. Har hört talas om att det händer folk med förkylning men det är första gången det händer mig! Det innebär att den här bacillhärden har antagit oanade proportioner.
Kan inte riktigt försonas med att bara höra vad som försigår inuti mitt huvud istället för utanför. I huvudet händer ju inte så mycket eftersom det är fyllt med snor. Locket släpper lite när jag har huvudet upp och ner, detta gör också att snoret rinner ut, men så går det ju inte att sova.

Den som inte visste bättre skulle tro att jag hakat upp mig lite på mig själv och min förkylning. Pff.

/Fi

Kommentarer
Postat av: t

jag förstår hur du känner, mina ögon rann i förmiddags, å det gör dom bara när ja är förkyld....då killas det i näsan och sen rinner det i ögat....men nu är det ok, men kan tänka mig att det utlöser sig tills imorrn! :) Så då kan jag joina dig! haha! Krya påre!

2009-05-29 @ 17:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0