Idag va det måndag...

...fast Onsdag. Ni vet att på måndagar så brukar det gå lite dåligt sådär. Å det gjorde det idag för mig. Jag lyckades....
1. Tappa agregaten på klipparen (men lyckades själv sätta dit dom igen)
2. Köra fast i LERA! (lyckades ta mig ur med hjälp av björkris)
3. Väldigt nära på att köra ner i en damm.
4. Ramla å slå mig rätt rejält.

nummer 4 måste jag berätta om, för det va rätt komiskt! Idag har det blåst VÄLDIGT mycket och vi har som dukar över Greenerna just, å just en sån hade flugit iväg och vi va tvungen att hä tillbaka den. Men kan berätta att det är grymt svårt när man har blåst (orkan nästan). Men jag lyckades iaf ställa mig på en av sidorna medans mina kollegor kämpar på med den andra. VIPS så kommer det en kast vind och vart tror ni duken tar vägen? Jo den försvann rakt under fötterna mina och jag svingades upp i luften en bra bit (kanske så där en 3 dm) och sen låg jag där på ryggen skrattandes och tyckte det va sjukt roligt! :) hahahahaha!

Det var min dag i lite små detalj!

/t

Kommentarer
Postat av: Fi

Hahaha jag röstar på 4an den va roligast!

2009-05-27 @ 22:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0