No god day today!

Vaknade vid fyra tiden och kallsvettades och att det rann saliv ur munnen. Hade inget val, fick gå upp och kexa lite. Somnar om och kliver upp halv sex och tänker att bara ja får i mig nått i magen så blir det bra. Äter en tallrik fil och känns lite bättre. Ställer mig upp och känner att, det här går inte. Ringer min chef och ber om att få va hemma en dag så återkommer jag imorrn. Det fick ja, men nu är juh frågan va ja fått för nått? hmm...Mår ännu inte bra, kallsvettas och känner mig oerhört svimmig.....så det blir film och ta det lugnt hela dagen......så man kan jobba imorrn!

Det va grymt längesen ja va sjuk och helt spysjuka, men ja, nångång måste juh vara den första igen!

Ha en bra dag....

/T

Kommentarer
Postat av: Fi

Stackars lilla pluttan det där lät inge roligt. Jag har inte kunnat andats inatt, men hellre det än å spy!

2009-05-26 @ 10:48:45
Postat av: t

nej där har du fel, ja spyr nog hellre än att inte kunna andas! Men nu mår ja bättre, så ska ta mig till affären och inhandla lite fil och glass kanske! :)

2009-05-26 @ 12:49:34
Postat av: Äm

Grissjukan kanske?

2009-05-26 @ 13:50:32
Postat av: t

näe det är hästsjukan, den nya! :)

2009-05-26 @ 15:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0