Norges nationaldag!

Var alltså igår. Det var alldeles underbart väder, strålande sol hela dagen! Folk i massor precis överallt! Jag började inte jobba förrän kl 16 så efter en del möda hittade jag åt kusinerna för att äta glass (precis som man ska på 17emaj) och såg på tåget. Mycket trevligt men också mycket ont i fötterna.

 



Sen när jag kom på jobb var det kaos. Nytt säljrekord, folk som jobbat i flera år var grinfärdiga, var folk överallt! Helt galet. Glad att jag jobbade kväll för det lugnade ner sig så småningom.

Lördagkväll spenderade jag med Charlotte och Joachim. Vi var på gospelkonsert å jag ryser när jag tänker på det. Mäktigt. Dom var så sjukt duktiga.

Ikväll har jag och I??-Beate bakat kaka. Vi blev så chokladsugna så vi slängde ihop nåt med choklad och jordnötsmör, känns ungefär som jag ätit en sten. Inte så värst god blev den heller. Men hon är himla rolig.

Så fantasilöst skrivande det här blir. Men ni är iaf lite uppdaterade.

Kram på er!
/Fisen


 



Kommentarer
Postat av: Äm

Va myigt ni ser ut att haft det! Jag saknar dig fisen!! Nu är det alldeles för länge sedan vi träffades :S Kram på dig!!

2009-05-19 @ 17:54:09
Postat av: Anonym

men va varmt ni ser ut att ha, här kan man inte gå i t-shirt....FUSK! :)

2009-05-19 @ 18:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0