Världshistorisk händelse á la Sofie!

Har ju solvakt den här veckan, det betyder alltså att jag ska ringa in på jobbet en timme innan jag "börjar" för att se om jag ska jobba under dagen. Idag ringde dom mig en timme tiiidigare än vad jag skulle börja och sa att jag behövdes nuu. Jag hade alltså precis klivit ur duschen (blöt, naken och hungrig), slängde mig i kläderna och for på jobbet. Planen var att äta där men istället satt jag på damrummet längre än planerat och hann alltså inte äta. Kliver av jobbet kl 20.15 och HAR DÅ INTE ÄTIT PÅ HELA DAGEN! Ni som känner mig vet att sånt inte händer om jag så är magsjuk. Jag äter. Jag måste äta för att klara tänka, stå på benen, ligga i sängen osv. MEN idag har jag jobbat som ett tog, dragit in en massa dricks som jag slarvat bort, utan en endaste matbit i magen. Ja......det här är så stort för mig så jag finner inga ord.

När jag väl slutat får jag för mig att köpa en ceasarsallad. En sallad! Som att det är nå mat?!  Men jag var så sugen på parmesan. Efter jag slängt i mig den på typ 0.4 sek så är jag såklart fortfarande hungrig och sugen på ost så jag beställer in en osttallrik och en öl. Jädrigt gött ska jag säga er mina vänner!

Ville bara gå hem och sova men det ville ingen annan jag skulle göra så jag följde snällt med på Bruk Bar, tog en öl till och cyklade hem. Tycker det är sjukt läskigt att cykla i en trafikerad stad berusad (på 2 öl..eller va det 3). Men hemma är jag och dessutom välbehållen.

Solvakt kl 13 imorrn också, men upp med tuppen ska jag och gå på skatteetaten så jag slipper betala 50% i skatt.

GOD NATT
Fi


Kommentarer
Postat av: t

jag förstår inte hur du kunde klara en HEL dag? vad har hänt? å du svimma inte? shit...:) Bra gjort!

2009-05-15 @ 09:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0