You spin my head.....

....right round......bra låt!

Städdag har det vart idag, inte för att jag har mycket att städa egentligen. Men rent blev det, eller golvet blev renare! :) haha!
Fortfarande utan tv och I don't like it! Hur kan man bo utan tv? ja jag vet inte...det funkar juh men ja blir tokig ändå....bajs vill ja bara skrika!

Längtar till hösten då jag ska tända på mina poisar...oj oj kommer jag brinna upp, det är frågan!? :) Men det tror ja inte, man får ha en hink eller 40 hinkar med vatten eller stå nära en sjö, det går med.



Denna bild är just nu med i en tävling, vinner jag så får jag en resa till
Thailand! :)

/T

Kommentarer
Postat av: Äm

Coolt! Hoppas du vinner och om du gör det så tycker jag att jag kan få åka med i resväskan eftersom att jag är en del av bilden ;) Hahah!

2009-05-14 @ 22:30:52
URL: http://tillvidare.blogg.se/
Postat av: t

Får juh se hur många personer resan är på och vem som är ledig! :) haha!

2009-05-14 @ 23:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0